Inovatyvių produktų ir paslaugų, skirtų bibliotekų veiklos tobulinimui ir vartotojų pritraukimui, sukūrimas

Tyrimo tikslas: ištirti Vilniaus apskrities Adomo Mickevičiaus viešosios bibliotekos tikslinės grupės (Vilniaus ir Alytaus apskričių savivaldybių esamų vartotojų ir nevartotojų) specifiką bei inovatyvių produktų ir paslaugų pritaikymo galimybes ir taip patobulinti Lietuvos bibliotekose teikiamas paslaugas bei pasiūlyti naujų paslaugų ir produktų, kurie pritrauktų naujų vartotojų.

Tyrimo išvados: 

  1. Adomo Mickevičiaus viešosios bibliotekos tikslinė grupė yra dirbantys profesionalai;
  2. Svarbiausia bibliotekos atsakomybe tampa kokybiškos (atrinktos, patikrintos, geresniu įrenginiu pateikiamos) informacijos suteikimas ir aktyvios bendruomenės kūrimas;
  3. Esminis infrastruktūros bruožas turi būti erdvių įvairovė pritaikyta skirtingiems poreikiams;
  4. Trys pagrindinės ašys išlaikyti ir auginti ryšį su savo tiksline auditorija galėtų būti:
    1. kalbėjimas apie vertybes per A. Mickevičiaus asmenybę;
    2. neformalus, drąsus ir teigiamas kalbėjimo tonas;
    3. žinučių turinys turi konceptualiai išreikšti žinias ir įkvėpti veržlų domėjimąsi.

Tyrimą atliko: VšĮ „Medijų edukacija“

Atlikimo metai: 2017

Visas tyrimas: VAVB inovatyvių produktų ir paslaugų sukūrimas