Kūrėjų vaidmuo sprendžiant ugdymo problemas mokyklose

Tyrimo tikslas: atskleisti kūrybinių edukacinių intervencijų poveikį mokyklos bendruomenėje.

Tyrimo santrauka: 

Pagrindinis tyrimo klausimas: koks yra kūrėjo vaidmuo adaptaciniu laikotarpiu 5-je ir 9-je klasėje („lūžio taškuose“) sprendžiant ugdymo proceso problemas?

Tyrimo įžvalgos ir rezultatai atskleidė, kaip jaučiasi penktokai ir devintokai, su kokiomis problemomis jie susiduria. Tyrimo duomenys parodė, kaip įprastai mokyklų bendruomenės sprendžia problemas ir kokios yra jų tipinės reakcijos į iškilusias sudėtingas situacijas. Įvykus KP intervencijoms išryškėjo kūrėjo vaidmuo sprendžiant problemines situacijas mokyklose. Tyrimo rezultatai atskleidė ryškius mokytojų ir mokinių įpročių, reakcijų ir elgesio pokyčius bei transformaciją. Tyrimas parodė, kaip keitėsi mokinių, mokytojų santykiai, atskleidė, kas yra svarbu norint, kad mokykloje nebūtų vengiama probleminių situacijų, bet jos būtų sprendžiamos pasitelkiant kūrybingumą.

Tyrimą atliko: Asociacija „Kūrybinės jungtys“, Žinių ekonomikos forumas

Atlikimo metai: 2017

Visas tyrimas: Kūrėjų vaidmuo sprendžiant ugdymo problemas mokyklose