Žaislų ir žaidimo tematikos tyrimas vaikų ikimokyklinio ir pradinio amžiaus grupėse

Tyrimo tikslas: užfiksuoti šiuo metu augančių skirtingo amžiaus vaikų žaidimo tematikas, objektus ir aplinkas bei sudaryti tyrimų bazę tolimesnėms kasdienės kultūrinės veiklos analizėms ir tyrimų pjūviams.

Tyrimo išvados: 

  • pomėgis žaisti stalo žaidimus sustiprėja ties aštuoneriais ir sulig kiekviena vyresne amžiaus grupe procentas auga (8 m. – 10 proc.; 9 m. – 14 proc.; 10 m. – 17 proc.);
  • populiariausi prekės ženklai: Lego, Monster High, Baby BORN, Nerf (šautuvai),
    Furby, Little Pet Shop, Ironman, Batman, McQueen;
  • populiariausi lauko žaidimai: gaudynės, slėpynės, aukščiau žemės; kvadratas,
    futbolas;
  • 2014 metų prekybos tinklų žaidimai: puponautai, limpakojai;

Tyrimą atliko: Žaislų muziejus

Atlikimo metai: 2014

Visas tyrimas: Žaislų muziejaus tyrimas